29 januari 2006

Vrouwelijk schoon!



Daar wordt ge toch even stil van.

10 opmerkingen:

Anoniem zei

...

Anoniem zei

Ik lees hier zo dikwijls over het vrouwelijk schoon maar ik vind dat de twee heren van het gezelschap toch ook niet moeten onderdoen. Zeker Jeroen...

Anoniem zei

ik wil altijd wel eens aan Steven knabbelen.. mag dat dan?

Anoniem zei

Amai, ik heb het eindelijk gevonden hoe ik ook eens iets kan schrijven. Het zal waarschijnlijk wel op de verkeerde plaats staan, maar ja, op de blogspot is op de blogspot niewaar.
We zijn bijna allemaal een beetje ziek vandaag dus ik vind dat het tijd is voor complimentjes zodat we morgen weer helemaal genezen zijn:
- we hebben goed gespeeld vandaag, het publiek was er stil van
- de treinen hadden geen vertaging
- het was lekkere soep in Sint Niklaas en iedereen was lief
- we waren op tijd op de scène om op te warmen
- Steven doet dat heel goed met de blogspot, hij maakt een dagboek voor ons allemaal
- Marie-Ange is heel flink en klaagt niet over haar blauwe theaterplekken en ook niet over haar broodje met knolselderverf
- Jeroen laat zich ondanks alles op de scène niet doen (ook niet als het tropischen stoksken gaat vliegen)
- Stefan zoekt altijd naar nieuwe dingetjes en belicht ons steeds schoner
- de nieuwe technieker, Andreas, is heel tof en heeft schone foto's gemaakt
- iedereen is heel tof
- ik zie jullie allemaal graag
En nu moet ik stoppen en een dutje doen want ik word altijd een beetje melig en emotioneel als ik ziek ben.

Liefs,
Edith

Anoniem zei

Vrouwelijk schoon, mag inderdaad wel gezegd worden... Schoon zijn ze niet alleen maar goed ook nog.
We hebben ze vandaag bezig gezien in leuven waar we aanwezig waren met de leerlingen van GroepT, (ikzelf trouwens ook leerling)...
Wat we eigelijk wilden vragen tijdens de interactie na het gespeelde stuk, was of het blonde meisje vrijgezel was... Hier een groot vraagteken, waar we allen toch zeer nieuwschierig naar zijn... ;-) XXX

Anoniem zei

is die blonde getrouwd-> ik denk het wel want ze droeg een ring

spijtig dat het laatste witte kleedje tijdens de voorstelling er aan bleef

Anoniem zei

ik vond de dood een heel mooie vrouw spijtig dat ik hier op de website heb moeten vernemen dat ze rookt...spijtig maar ja

Anoniem zei

met wie???
hoe weet gij dat ze niet meer rookt?

Anoniem zei

miljaar twas vandaad(07/03 10:00u in lokeren)een vree schone voorstelling en spijtig da de dood al getrouwd is als da zo is natuurlijk:p tis een vreed snelle!!!:p

Anoniem zei

waarom worden er geen verslagen meer gemaakt?
want ik en men klas hebben er ook heel veel van genoten!!twas egt een sjiek stuk!wel spijtig dat er de eerste keer iemand vermist was en dat we nog een weekske moesten wachten !!!maja we hebben et( toch gezien en kheb er geen spijt van !!!