31 januari 2006

Altijd een beetje Sinterklaas in Sint-niklaas





Amai, ik heb het eindelijk gevonden hoe ik ook eens iets kan schrijven. Het zal waarschijnlijk wel op de verkeerde plaats staan, maar ja, op de blogspot is op de blogspot niewaar.
We zijn bijna allemaal een beetje ziek vandaag dus ik vind dat het tijd is voor complimentjes zodat we morgen weer helemaal genezen zijn:
- we hebben goed gespeeld vandaag, het publiek was er stil van
- de treinen hadden geen vertaging
- het was lekkere soep in Sint Niklaas en iedereen was lief
- we waren op tijd op de scène om op te warmen
- Steven doet dat heel goed met de blogspot, hij maakt een dagboek voor ons allemaal
- Marie-Ange is heel flink en klaagt niet over haar blauwe theaterplekken en ook niet over haar broodje met knolselderverf
- Jeroen laat zich ondanks alles op de scène niet doen (ook niet als het tropischen stoksken gaat vliegen)
- Stefan zoekt altijd naar nieuwe dingetjes en belicht ons steeds schoner
- de nieuwe technieker, Andreas, is heel tof en heeft schone foto's gemaakt
- iedereen is heel tof
- ik zie jullie allemaal graag
En nu moet ik stoppen en een dutje doen want ik word altijd een beetje melig en emotioneel als ik ziek ben.

Liefs,
Edith

3 opmerkingen:

Anoniem zei

roficiat, een schitterende voorstelling. Spel, dans, zang en ....Ik heb van het begin tot einde genoten. Allerlei gevoelens passeerden de revue. Ook de kostuums waren prachtig. Jullie hebben leerlingen en begeleiders zeker beroerd!!!!
van harte,
Ria

Anoniem zei

hallo

ik vond het toneel heel grappig en boeiend voral het dialect was heel grappig. de toneel spelers waren heel mooi gekleed en ik vond ook heel speciaal das ze zich opklede lang de kant van het podium. dus ik vond het toneel heel leuk en grappig

groetjes yoshi d'haen

Anoniem zei

Hallo!
Omdat ik nergens iets van de voorstelling in eeklo zie staan, zet ik hier maar iets.
Het was geweldig! Wel wat raar om zich aan te kleden op het podium.
Prima!