01 februari 2006

Hallo, Hamme, hallo?


Hamme heeft geen treinstation.
Wij, spelregelacteurs, zijn allen treinreizigers.
De Lijn werd vandaag dus onze nieuwe vriend.
Wij waren lang onderweg, treintje op, treintje af, busje op, busje af en wandelen maar.
Lang onderweg voor maar één voorstelling.
Maar ja, het hoort erbij niwaar.

Als middagmaal kregen we heerlijke vlaamse kost.
Spruiten! ( zo klaargemaakt dat zelfs de echte spuitjeshaters er nog met smaak van zouden eten. )

En dan...spelen maar.
Het hamme-publiek was een beetje vreemd. Op de eerste rij kregen we vrij veel reactie, maar voor de rest was de zaal vaak verbazingwekkend doodstil. We konden achteraf niet goed zeggen of ze het nu leuk vonden of niet. Dus ik zou zeggen: lieve jongeren van Hamme, reageer maar massaal op deze webblog...hier moogt ge zoveel lawaai maken als ge maar wilt.

12 opmerkingen:

Anoniem zei

ja ik von het wel goe gdn en ik zat op de eerste rij dus :p

Steven Beersmans zei

Das zeer fijn, anonieme persoon
Ik bedoelde zeker niet dat de eerste rij het niet leuk vond. Integendeel...jullie brachten juist wat leven in de brouwerij. Merci!

groeten,
Allard Van Goudheuvel

Anoniem zei

manman..:D
azo zoalig ze
knappe grietn.. enzo
ma twas ook mooi gespeeld
shikk!! echt waar

Anoniem zei

Ik vond het heel goed. Van mij mogen jullie zeker nog terugkomen.
groetjes

Anoniem zei

jah vind ik ook. twas ens iets anders jullie ginge niet eens in de coulissen da von ik wel plezant.
maar wij wisten nie da we mochte reageren en er zat leerkracht naast mij dus ik mor zwijgen

greetzz van pieter
ps. kom zekr maar ens terug....

Anoniem zei

kun je audities doen om te kunne meespelen met jullie?

Anoniem zei

waarom zijn wij vreemd ????? was goed gespeeld echt waar xD. vanaf nu zal ik de dood toelaggen :p

Anoniem zei

haha je hebt een schrijffout het is lachen, mooi inhoud van verhaal echt goe gespeeld

Anoniem zei

ik vond et eel leuk ma wrm wij zo stil waren ????
tligt bij de leerkrachten bij et minste wat we zeggen op het toneel krijgen we een nota. maar et stuk was grappig, leuk, ...

Anoniem zei

de volgende keer da fabuleus naar hamme komt zal de sfeer wa beter zijn belooft

Anoniem zei

echt een knappe griet die de dood :p en de andere ook het stuk is echt heel goed gespeeld kom zeker terug :d:p

Anoniem zei

Hey Steven en Edith en ook de anderen natuurlijk maar jullie ken ik niet zo goed!!!! (Helaas)
Ik kom morgen naar WOLFSTROEDEL en ps Edith proficiat en vele groetjes van mij!!!
BRAM xxxxx Steven tot volgende woensdag!!!!