03 februari 2006

Lol in Mol!




Of neen, rock ende rol in de Mol!
‘smorgens waren we nog een beetje bedwemmeld door de ijskoude ochtend.
Toch kwam dit ons spel ten goede. Er hing een zekere ontspannenheid in de lucht en daardoor was er plots veel ruimte voor experiment. In elke scène probeerden we nieuwe dingetjes uit en de tekst klonk nog nooit zo anders.
In de namiddag was ons publiek omvangrijker, zowel in aantal als in volume. Wij gingen op de toppen van onze tenen staan en gaven gas (Spa gas?) `
EN GOD ZAG DAT HET GOED WAS.

Weetjes?

Vandaag kon de voader zeggen:" den tweede van den tweede maand" en dat klonk ni slecht!

Jeroen kocht in Mol-centrum nog een schoon paar schoenen en Stefan zat ondertussen al in Wemmel op te bouwen voor de volgenden dag. Druk druk druk.

1 opmerking:

Anoniem zei

mijn (lieve) zuster Evelien heeft mij er nog even aan herrinerd dat jullie een website hebben en ik dacht ik zal er eens iets opzetten ! Bij deze wil ik laten weten dat ik het een heel leuke voorstelling vond en meer hoeft daar niet over gezegd :) !
dus nog veeel succes !
Marlies