25 januari 2006

Schot in de Aars!



Amai,

Wat een hevig publiekske.
Veel reactie maar soms wel met een slecht gevoel voor timing.
Vooral dienen bronstigen bok daar vanaf het podium links in de zaal, die vond vooral onze dood mooi en vergat soms de rest van het stuk.
Maar toch leuk levenslustig publiekske.

Deze namiddag hadden we dan een beetje last van een "geklak en een rood lichtje" Deze frustratie werd zelfs een aantal keren in onze middelnederlands taal geuit. Zoals: "of gij die daar zit met uw lampeke", "zeker dat geklaksken zou ik eens aan mijn sabel willen rijgen".
Achteraf bleek het een leerkracht te zijn die zijn leerlingen een beetje verward met honden.
Maar mijnheer.
In de zaal zat ook een hogeschool die voor leerkracht studeren, ik vraag mij af wat zij van ons stuk vonden, laat ons hopen dat zij dat "geklak" zullen achterwege laten.

Maar als ik het in mijn kopken allemaal zo overloop was het toch weer een fijne tweedaagse.

En dan vooral ook met onze gevijven.
Edith ik zie u graag.
Jeroen ik zie u graag.
Stephan ik zie u graag.
en ja Steven ik zie u graag en het was mij een grootste ere om vandaoge wederom het podiumeken te mogen dele.

Dikke bisous
Marie-Ange

4 opmerkingen:

Anoniem zei

Ik vond het een heel grappig, tof, interessant, keigoed stuk. Vooral het dialect was zalig om te naar te luisteren.

Ps: als één van de studenten die voor leerkracht studeren: ik heb van het "geklak" geen last gehad.

Anoniem zei

Het "geklak" is mij totaal niet opgevallen. Ik zat namelijk redelijk vooraan aan de andere kant van de zaal. Maar ik denk eerder dat ik het geklak niet opgemerkt heb omdat ik zo geïnteresseerd naar jullie voorstelling heb gekeken.

Anoniem zei

Jullie vroegen je af wat de hogeschool-studenten er van vonden? Wel, ik vond het alvast een heel erg goed toneelstuk! Het sloot dan ook nog eens perfect aan bij onze module 'muzische talen'! Ik heb er echt weer wat van opgestoken!! Bedankt en doe vooral zo verder!
Vele groetjes van Griet

Anoniem zei

Ik: studete leraar kleuteronderwijs.. volledig onder de indruk van jullie voorstelling..
Jullie: GEWELDIG!!
Jullie vroegen je af hoe we het vonden??? Was dat niet duidelijk dan? DE MAX!! 't was echt super..en smaakt naar meer..!!