24 januari 2006

Een aarschot in de roos!



Het moet gezegd: Het gasthuis in Aarschot is een zeer fijne plek om te spelen.
Het publiek zit lekker dicht tegen het podium en de zaal voelt sfeervol aan.
Over de voorstelling van deze namiddag kunnen we kort en bondig zijn.
De zaal was hevig en duidelijk voelbaar aanwezig maar wij boden goed weerwerk.
het applaus duurde hier uitzonderlijk lang waardoor we zelfs mochten terugkomen om een tweede keer te buigen.
Komt dat tegen, zeg!
het is zeker uitkijken naar morgen voor nog 2 voorstellingen.

9 opmerkingen:

Anoniem zei

jullie waren fantastisch!!
het idee, de uitvoering,de manier waarop je het plubliek meekreeg, de muziek...ik zat helemaal vanachter normaal wordt je zo niet betrokken bij de voorstelling door dat je de acteurs niet verstaat. maar dat was dit keer helemaal niet zo... kortweg de beste voorstelling ooit


Dries v.h. leerling van sjc te aarschot (voorstelling op 24-01-06)

Anoniem zei

Ik vond het stuk echt machtig.
Alles was perfect en tot in de puntjes uitgewerkt. Van de tekst tot het licht. Ik kijk graag naar toneel maar deze voorstelling vond ik echt megagoed:p!
Petje af voor iedereen die hieraan heeft meegewerkt!!!


Clara leerling SJC Aarschot

Anoniem zei

Hooii !!

't Toneel was echt goed gevonden!! 't was gewoonweg supper.. sommige stukjes misschien een beetje langdradig.. maar die compenseren met de goede =D .. zo van dit soort toneelstukken mag je nog eens komen opvoeren bij ons!!

XX

Lln van het sjc-college Aarschot

Anoniem zei

Beste voorstelling in 3 jaar dat'k gezien heb, Egt mooi ,, en dat we dan weer ns 2u mindr les hadden was ook prachtig !

De dood was serieus knap ;-) , K bn jaloers op die andr 2 kerels die die hbbn mogen kussen :P !

Mjaa, Nog veel succes zou'k zo zeggn :p

Greetz 3de jaars SJCA.

Anoniem zei

Heejj fabuleus!!

anders is naar het toneel gaan meestal gwoon plezant omda t dan geen les is mr gelle hebt zelfs de 'stoere' gaste hun intresse kunne opwekke me spelregels, ook al begrepe die er wrs niks van en keke die alleen nr het bloot:D ik vond het echt wel goed en jullie zijn geweldige acteurs;)
XXXxx
SJC Aarschot, iem

Anoniem zei

ik vond de voorstelling egt spr. gwn mega. Egt. Ik ga heel grg naar toneel voorstellingen kijken en wil later ook graag acteren. Door dit stuk ben ik er ng zekerder van geworden dat ik wil acteren. Het was egt fantastisch, de muziek was leuk,de tekst was goed verzonnen. En de dood vond ik egt heel goed uitgebeeld =D. Ik wil zeker nog naar voostellingen van Fabuleus komen kijken. Ik vind het geweldig. egt waar =D
groets en kisses vn Dana leerling SJC Aarschot

Anoniem zei

saai, langdradig, slecht verhaal, onbegrijpelijk hoe sommigen dit goed kunnen vinden, ik hoop dat de acteurs dit lezen

Anoniem zei

Jullie waren goed, normaal vind ik toneelvoorstellingen niet zo fijn omdat er geen muziek en slechte costums(bijna geen) zijn. Maar jullie hadden dat allemaal wel! Ik denk dat jullie jezelf goed hebben voorbereidt. Moest ik punten geven, dan krijgen jullie een 7,5/10!

Anoniem zei

twas goe toneel tof voor naar te kijken ni zoals al die ander tonelen waar we soms met school henne gaan veel beter

De dood is wel lekker ja maja ze speelt het natuurlijk ook goed he ;)
alle de groetjes aan de dood en ik ga is aan men schrijfoefening beginnen over toneel dus slu en doe zo voort tot volgend jaar hopelijk
de mannelijke helft vant sjc doet de dood nog maar eens de groetjes