07 februari 2007

Een zieke vlo in Tessenderlo


Het moet ons weer overkomen.
Na enkele dagen van rust, keerden wij vieren terug naar de planken
en dat allemaal in een zieken toestand.
Lopende neuzen, echo's van den buikgriep, keelgepijnigde stemmen en dat soort van kwaaltjes.
Op zulke momenten is het stevige Spelregels spelen geen echt pretje.
Gelukkig hadden we een heel liefdevol en rustig publiek voor onze neus
en konden we de voorstelling in alle rust en kalmte afwerken.
Den Allard is wel zwaar over zijn trouwkostuum gestroenkeld en heeft zelfs 'godverdoeme' gezegd
en de jeroen paste spontaan het spel van man en vrouw aan: Het is den man die op de tafelen klopt, tis nooit te veel, tis wel AMBETANT.
Voila, en dan gaan we nu een beetje slapen want morgen staan we er weer.

Een dafalganneken of twee aub?

8 opmerkingen:

Anoniem zei

haha was wel grappig, wel soms vettig :s , maar euh die fietspomp en da lieke opt einde was verrrry funny :p:p !

Anoniem zei

Ik vond de voorstelling van vandaag in één woord SUPER. Mijn leerlingen en ik hebben er enorm van genoten. Het was heel afwisselend en verveelde nooit. Kortweg een heel dankbaar stuk voor onze leerlingen. Doe zo verder en ....we'll meet again...
A.Gielen (leerkracht Pius X middenschool)

Anoniem zei

hoi
jullie hebben geweldig gespeeld
het was heel grappig :)
ik wil jullie nog wel eens zien optreden !!
het was gewoon SUPER !!

groetjes nele

Anoniem zei

heyy,

ik vond het echt goe
normaal vind ik theater overacting, maar dit was echt iet goe !!!

heb hart gelachen !!!

ik wil later ook iets toneelachtig gaan doen !!

kiss laura <3

Anoniem zei

Ik heb vandaag het toneelstuk Spelregels bijgewoond met mijn klas, in Tessenderlo. Ik moet jullie proficiat wensen, want het was een voorstelling om van te snoepen. Jullie waren, ondanks jullie ziekte, geweldig!!! Ik heb er echt van genoten!

Anoniem zei

hoi,
Ik heb vandaag jullie toneelstuk gezien, ik vind het heel goed gevonden allemaal (bv. van de dood en zo)maar ik denk dat het iets te moeilijk en verwarrend is gebracht. Als het iets eenvoudiger was, vond ik het helemaal af nu bijna helemaal.maar ik vond het wel heel goed gedaan van jullie allemaal!!!!!!!!!
groetjes Ine

Anoniem zei

halloo , ik vond jullie toneel van spelregels heel goed ik wens jullie verder nog heeel veel succes
groetjjss

Anoniem zei

jullie zeiden dat er op het einde meer belangstelling was in de zaal maar ik dacht dat er toen juist meer gekeken werd
maar ik zat aan de kant natuurlijk.
Maar soms was het toneelstuk raar die ging precies zo dood en dan terug levend enzo
maar al bij al vond iki het wel leuk