09 januari 2007

Een boomke opzetten over Boom




Voor alweer de derde keer keer gaat spelregels op tournee.

We speelden onze eersteling vandoage in Boom.

Een heerlijk theatertje met jaren ’50 allures waar de geur van bier en sigaretten in de pluchen zetelkes en fluwelen gordijnen gekropen is, verwelkomde ons met stijl. Iedereen was op zijn gemak en de goesting om ons middeleeuws verhaal weer ten berde te brengen was dan ook heel groot. Onverwachts dook onze coach (de kale man die samen met ons dit spektakelstuk in elkaar heeft gebokst) net voor de voorstelling op en toen stonden we pas helemaal op scherp. We werden meteen voor de leeuwen geworpen. Een zaal van 300 gasten verblijden met goed theater was onze missie. Of we daar helemaal in geslaagd zijn, valt nog even af te wachten. De reacties van mensen uit het publiek op deze BLOG zijn dan ook meer dan welkom. Onze eigen indruk: het was een vrij stille zaal die met aandacht heeft zitten kijken en luisteren. Hopelijk kwam die stilte niet voort uit slaapverwekkende verveling. Het slotapplaus gaf ons in ieder geval veel voldoening.
Merci Boom, u was geweldig!

10 opmerkingen:

amon zei

ik zou er met gaarnte elke keer bij zijn.
goed bezig kinders.
grtz
b

Anoniem zei

De stilte was niet van doodverveling, maar eerder van pure verstomming, mooi toneel, leuk verhaal, toffe actrices =D (I no longer fear death =P )

Anoniem zei

echt suppr goed gespeeld! Ik doe zelf ook toneel en ik vond het echt heel mooi. De dood was wel heel goed voorgesteld.
Eindelijk eens een toneel dat niet kinderachtig was, maar iets voor onze leeftijd!

Anoniem zei

kvond het een plezant toneel echt iets voor pubers maar ik zou je ouders maar thuislaten
goed gespeeld en leuke kledij trouwens

Anoniem zei

ik vond het toneelstuk heel mooi. In het begin kon ik eerst ni zo best volgen maar da was snel opgelost by the way mooie kostuums doet me denken aan lord of the rings

Anoniem zei

Ik vond het ECHT super !
Kdenk de eerste keer dat'k zo me toneel gelache heb.. Ma het was ook wel lang gelede.. :P
Hopelijk komen we naar andere voorstellingen ook kijken..

Btw: Schoon oge hebt gij Dood ^^

Anoniem zei

fABULEUS zendt zijn zonen en dochters uit...met trots en blijdschap lees ik telkens ulder berichten..keep up doing the good stuff!!

Anoniem zei

Me again

Akoord de dood heeft schoon ogen,
hou die rokken in bedwang (of juist niet ^^) =P

Anoniem zei

twas echt een zalig toneleke me veel humor en een goed in elkaar geknutseld taaltje :p

Anoniem zei

da was super goe gespeeld! kheb goe gelachen!=D
ge zijt goe bezig!!!!!!
(btw schone kostuums:p)