09 april 2006

tiereLIERe


Het leven is verrukkelijk, maar men moet er het einde van kunnen zien.
We moeten de dood recht in de ogen durven kijken.
Aan alles komt een einde, dus ook aan de tournee 2006

maar hoe kan hij straffer eindigen als in lier?

De laatste voorstelling bleef hangen in het onbestaande.
De lampen werkten plots niet meer
de champagnebroebels in onze buik maakten plots rare sprongen
de tournee kreeg geen punt aan het einde van de zin.
We kunnen slechts wachten op andere tijden, andere publieken, andere zalen, ...

Stefan kocht die dag een huis.
De champagne kreeg dus toch een plaats.

Aan alle trouwe lezers van deze BLOG: merci om ons te blijven volgen en steunen.
Zonder jullie zou het theater een trieste bedoening zijn.
Tot in januari 2007!

proost!

3 opmerkingen:

Anoniem zei

Ik hebben vandaag (9 januari 06) naar jullie voorstelling gekeken,
en ik moet zeggen 'I no longer fear death' =P
Blijf zo door gaan, we hebben ervan genoten.

Anoniem zei

vekreerd getypt, het is dus 9 januari 07 =P

Anoniem zei

heey ik vond jullie toneel fantastisch ,vooral `de dood`vond ik echt prachtig .En die mengelingen van die dialecten echt leuk uitgevonden ^^ en die dansjes kei leuk
jullie hebben er echt heel veel werk in gestoken dus alvast een dikke proficiat . Heel veel van mijn vriendinnen hebben hier van genoten, en VEEL SUCCES NOG !!!!
greetzzz julia