31 januari 2007

Verbaasmechelen!

Het was op alle vlakken een bijzondere dag.
Waar zal ik beginnen.
Eerst en vooral: onze fantastische technieker van dienst Stefan is een rasechte Maasmechelaar (schrijf je dat zo?)
Inmiddels heeft hij de maas laten vallen en is hij in Mechelen gaan wonen, maar toch... Zijn roots liggen toch in het Limburgse.
Op de foto kan je zien dat er ook een schattige baby onder ons midden was.



Dat is adam, ook wel "de kleine pje" genoemd.
Hij is het kersverse zoontje van Edith (de dood) en Stijn (de man die onze muziek componeerde en uitvoerde). Vandaag kwam de kleine pje proeven van het thearertournee-leven samen met zijn opa en oma. Wij werden allen week bij de aanblik van zoveel veel onschuld en schoonheid.
Verder moet ons toch ook van het hart dat het CC van maasmechelen een zeer acteursvriendelijke zaal is. Het publiek zit daar zo schoon rond het podium. Kweeniehoe gezellig! Precies een cirkus!

Over de twee voorstellingen waren we best tevreden. Het publiek luisterde met echt wel veel aandacht en goedlachsheid. Alleen hadden we het gevoel dat de voorstelling precies net iets te lang was omdat de aandacht tegen het einde aanzienlijk verslapte. Is dat zo? Of hadden wij vanop het podium een verkeerde indruk?

Het woord is aan u, hooggeëerd publiek!

5 opmerkingen:

Anoniem zei

Het stuk was zeker niet te kort, integendeel, voor mijn part kon het zeker nog wat langer duren (maar dat is veel te zwaar voor de acteurs, denk ik).
Voor de rest vond ik het echt een super toffe voorstelling. Ik had nog nooit een stuk gezien waar de acteurs zich zo gaven om het publiek content te maken, MERCI !!!
Ook nog proficiat met de baby (schoon ventje :-) )
Groetjes
en doe zo voort !

Anoniem zei

Ik bedoel met te kort te lang, natuurlijk.
Sorry, foutje!

Anoniem zei

Ik sluit me voledig aan bij de mening van "anonymous"(d'n vorige), het stuk was nie te lang
En dat de aandacht verslapte heb ik eerlijk gezecht niks van gemerkt.
Het stuk was inderdaad enorm grappig, vooral de acteur die de jongste broer speelde kon soms echt lachwekkende gezichten trekken (soms misschien ook 'n tikkeltje gestoorde blikken majah :) )
Wat ik wel vond dat was dat het stuk op sommige momenten meer van een musical weghad dan van een toneel maar over het algemeen was het enorm goed
groetjes "een van de lui die in maasmechele was"

Anoniem zei

het was niet te lang nee
en over dat aandachtsding

ik durfde mijn neus niet te snuiten omdat het heel erg stil was en daarom was ik aan het lachen met mn buurvrouw haha maar voor de rest , ik vond het goed ja.
heb bij sommige momenten goed kunnen lachen
& ik vind het goed dat jullie wat origineler zijn dan al die andere tonelen!

Anoniem zei

hoihoi, ik heb eignlyk een vraag
over jullie toneelspel. waarom hadden jullie eignlyk bh's aan jullie kostuums hangen ? ofja wat was het nut ervan eignlyk, maar het was wel grappig =) het was btw een hele leuke voorstelling & ik heb er ontzettend veel van genoten !

- khem goesting, khem goesting^^ -